قالیباف: آماده رو کردن کارتهای جدید در میدان نبردیم
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیسجمهور آمریکا قصد دارد میز مذاکره را به میز تسلیم تبدیل کند، گفت: مذاکره زیر سایه تهدید را نمیپذیریم.
به گزارش ایران۲۴، محمدباقر قالیباف رئیس هیات مذاکره کننده ایرانی طی پیامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت: ترامپ با اعمال محاصره و نقض آتشبس میخواهد تا به خیال خود میز مذاکره را به میز تسلیم تبدیل کند یا جنگافروزی مجدد را موجه سازد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مذاکره زیر سایه تهدید را نمیپذیریم و در دو هفتهٔ اخیر برای رو کردن کارتهای جدید در میدان نبرد آماده شدهایم.
| ارسال نظر