>

موسیقی دوباره زنده شد؛ زمان‌بندی اولین اجراهای پس از جنگ

موسیقی دوباره زنده شد؛ زمان‌بندی اولین اجراهای پس از جنگ
پس از حدود دو ماه تعطیلی برگزاری کنسرت‌های تهران، به نظر می‌رسد دو کنسرت در اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.
کد خبر : ۴۲۲۵۷

به گزارش ایران۲۴، پس از پایان یافتن جشنواره موسیقی فجر و با آغاز جنگ تحمیلی آمریکا و اسرائیل علیه ایران، برگزاری کنسرت‌ها هم با وقفه مواجه شد.

اکنون، اما براساس آن‌چه در سایت‌های بلیت‌فروشی اعلام شده، به نظر می‌رسد که «کینگ رام» قرار است از جمعه چهارم اردیبهشت تا دوشنبه هفتم اردیبهشت در مجموعه تئاتر لبخند در دو سانس ۱۹ و ۲۲ روی صحنه برود. همچنین قرار است بلیت‌های این کنسرت تا سقف یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان با ۱۰ درصد مالیات بر ارزش افزوده به فروش برسد.

اجرای دیگر، رسیتال پیانو فریدون ناصحی (شب شوپن ـ شب لیست) است که ۲۴ اردیبهشت‌ماه ساعت ۲۰ در تالار رودکی روی صحنه می‌رود.

در شرایطی با تعطیلی کنسرت‌ها مواجه بوده‌ایم که منبع درآمد بسیاری از اهالی موسیقی از طریق کنسرت‌ها تأمین می‌شود. 

منبع: ایسنا 

| ارسال نظر