>

اولین پارکینگ-پناهگاه در تهران افتتاح شد

اولین پارکینگ-پناهگاه در تهران افتتاح شد
شهردار منطقه ۱۰ تهران از افتتاح نخستین پارکینگ-پناهگاه پایتخت خبر دادو گفت: این سازه چندمنظوره در شرایط عادی پارکینگ و در زمان بحران، ظرفیت اسکان چند هزار نفر را دارد.
کد خبر : ۴۲۲۶۱

به گزارش ایران۲۴، مهدی اخ‌الصنایع، گفت: به‌زودی اولین پارکینگ-پناهگاه در تهران افتتاح می‌شود.

وی افزود: ساخت پناهگاه پس از جنگ ۱۲ روزه که در خرداد سال گذشته رخ داد، در دستور کار قرار گرفت. اولین پارکینگ-پناهگاه که از سال گذشته آغاز شده بود، اکنون در مراحل آخر کار است. شهردار منطقه ۱۰ امروز گفت که این مجموعه در شرایط عادی به‌عنوان پارکینگ استفاده می‌شود و در شرایط بحرانی به پناهگاه تبدیل خواهد شد و ظرفیت چند هزار نفر را دارد. البته ساخت دو پارکینگ-پناهگاه دیگر نیز در منطقه در دستور کار است.

منبع: همشهری

| ارسال نظر