سالیوان: ایرانیها از حق غنیسازی نخواهند گذشت
مشاور اسبق امنیت ملی آمریکا بیان کرد: اگر آمریکا به صرفنظر کردن کامل و مادامالعمر ایران از حق و توانایی غنیسازی خود اصرار کند، من فکر نمیکنم که توافقی در کار باشد.
به گزارش ایران۲۴، مشاور اسبق امنیت ملی آمریکا جیک سالیوان با اشاره به ادعاهای دولت ترامپ برای از بین بردن توانایی غنیسازی ایران گفت که تهران چنین چیزی را نخواهد پذیرفت.
وی در مصاحبه با فارن افرز بیان کرد: «اگر آمریکا به صرفنظر کردن کامل و مادامالعمر ایران از حق و توانایی غنیسازی خود اصرار کند، من فکر نمیکنم که توافقی در کار باشد. ایرانیها آن را به عنوان تسلیم خواهند دید و آن کار را نخواهند کرد.»
مقامات آمریکایی بارها ادعاهای خود درباره غنیسازی ایران را تکرار کردهاند و از حذف کامل قابلیتهای هستهای سخن گفتهاند، ادعایی که به طور قاطع توسط ایران رد شده است.
| ارسال نظر