سخنگوی کمیسیون امنیت ملی: از امروز خویشتنداری ما تمام شد
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در توئیتی ضمن اشاره به اینکه هر تعرضی به شناورهای ما، با پاسخ سنگین و قاطع ایران مواجه خواهد شد، یاد آورد که بهترین راه برای آمریکا عادت به نظم منطقهای جدید است.
به گزارش ایران۲۴، ابراهیم رضایی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس، با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «از امروز خویشتنداری ما تمام شد، هر تعرضی به شناورهای ما، با پاسخ سنگین و قاطع ایران به شناورها و پایگاههای آمریکایی مواجه خواهد شد.»
وی در ادامه گفت: «ساعت در گذر زمان و به ضرر آمریکایی هاست به نفعشان هست که حماقت نکنند و خود را در باتلاقی که افتادهاند بیشتر فرو نبرند، بهترین راه، تسلیم شدن و دادن امتیاز است. باید به نظم منطقهای جدید عادت کنید.»

| ارسال نظر