>

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی: از امروز خویشتن‌داری ما تمام شد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی: از امروز خویشتن‌داری ما تمام شد
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در توئیتی ضمن اشاره به اینکه هر تعرضی به شناور‌های ما، با پاسخ سنگین و قاطع ایران مواجه خواهد شد، یاد آورد که بهترین راه برای آمریکا عادت به نظم منطقه‌ای جدید است.
کد خبر : ۴۲۹۳۰

به گزارش ایران۲۴، ابراهیم رضایی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس، با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «از امروز خویشتن‌داری ما تمام شد، هر تعرضی به شناور‌های ما، با پاسخ سنگین و قاطع ایران به شناور‌ها و پایگاه‌های آمریکایی مواجه خواهد شد.»

وی در ادامه گفت: «ساعت در گذر زمان و به ضرر آمریکایی هاست به نفعشان هست که حماقت نکنند و خود را در باتلاقی که افتاده‌اند بیشتر فرو نبرند، بهترین راه، تسلیم شدن و دادن امتیاز است. باید به نظم منطقه‌ای جدید عادت کنید.»

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی: از امروز خویشتن‌داری ما تمام شد

| ارسال نظر