سخنگوی دولت: اینترنت باز میشود/ دستور رئیسجمهور صادر شد
فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت چهاردهم، از آغاز رسمی روند بازگشایی و تسهیل دسترسی به اینترنت خبر داد و اعلام کرد این اقدام با دستور مستقیم رئیسجمهور انجام شده است.
به گزارش ایران24، فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت پزشکیان در پستی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که روند بازگشایی و تسهیل دسترسی به اینترنت با دستور رئیسجمهور آغاز شده است.
وی این اقدام را در راستای سه هدف اصلی دانست: پاسخ به مطالبات مردم، حمایت از کسبوکارهای دیجیتال و توسعه خدمات هوشمند.
مهاجرانی تأکید کرد این مسیر از ابتدای روی کار آمدن دولت چهاردهم مورد تأکید بوده و دولت بر آن پایبند خواهد ماند.
سخنگوی دولت همچنین در این پست نوشت: «تفاوت نگاهها، در بزنگاه تصمیمها روشنتر از همیشه دیده میشود.»

| ارسال نظر