>

ارتش: بامداد امروز یک فروند پهپاد متجاوز منهدم شد

ارتش: بامداد امروز یک فروند پهپاد متجاوز منهدم شد
بامداد امروز یک فروند پهپاد «اوربیتر» توسط سامانه نیروی پدافند هوایی ارتش در منطقه قشم، منهدم شد.
کد خبر : ۴۳۷۲۳

به گزارش ایران۲۴، روابط عمومی ارتش اعلام کرد: بامداد امروز، یک فروند پهپاد «اوربیتر» دشمن متجاوز آمریکایی- صهیونی با رهگیری و شلیک موفق سامانه نیروی پدافند هوایی ارتش و تحت شبکه یکپارچه قرارگاه مشترک پدافند هوایی کشور، در منطقه قشم مورد اصابت قرار گرفت و منهدم شد.

| ارسال نظر