ارتش: بامداد امروز یک فروند پهپاد متجاوز منهدم شد
بامداد امروز یک فروند پهپاد «اوربیتر» توسط سامانه نیروی پدافند هوایی ارتش در منطقه قشم، منهدم شد.
به گزارش ایران۲۴، روابط عمومی ارتش اعلام کرد: بامداد امروز، یک فروند پهپاد «اوربیتر» دشمن متجاوز آمریکایی- صهیونی با رهگیری و شلیک موفق سامانه نیروی پدافند هوایی ارتش و تحت شبکه یکپارچه قرارگاه مشترک پدافند هوایی کشور، در منطقه قشم مورد اصابت قرار گرفت و منهدم شد.
| ارسال نظر