عراقچی: نقض آتشبس در یک جبهه، نقض آتشبس در تمام جبهههاست
وزیر امور خارجه ایران در واکنش به نقض آتشبس از سوی آمریکا و اسرائیل به آنان هشدار داد.
به گزارش ایران۲۴، سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه دوشنبه ۱۱ خرداد ماه در واکنش به نقض آتشبس در لبنان از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی در شبکه ایکس نوشت: آتشبس میان ایران و ایالات متحده، بدون هیچ ابهامی، آتشبسی در تمامی جبههها، از جمله لبنان، محسوب میشود. نقض این آتشبس در هر یک از جبههها، به منزله نقض آن در تمامی جبههها است. ایالات متحده و اسرائیل مسئول پیامدهای هرگونه نقض این آتشبس خواهند بود.
| ارسال نظر