پیام بقائی به روبیو: کافر همه را به کیش خود پندارد
سخنگوی وزارت امور خارجه امروز در واکنش به ادعای جدید وزیر خارجه آمریکا، گفت: کافر همه را به کیش خود پندارد.
به گزارش ایران۲۴، اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، در واکنش به ادعای وزیر خارجه آمریکا در جلسه استماع کنگره، که ایران را متهم به تلاش برای ترور مقامات آمریکایی کرده بود، نوشت: «کافر همه را به کیش خود پندارد.»
وی در ادامه گفت: تظاهر به قربانی بودن، نمیتواند جنایات جنگی سبعانه، نسلکشی و جنایات علیه بشریت که شما علیه ملت ایران مرتکب شدهاید را سفیدشویی کند.
شایان ذکر است مارکو روبیو وزیر خارجه آمریکا در جلسه استماع کنگره در بخشی از لفاظیها علیه ایران، مدعی شده بود که ایران به دنبال ترور مقامات آمریکایی است.
| ارسال نظر