>

حمله نیروی دریایی ارتش به یک ناوشکن آمریکایی

ارتش جمهوری اسلامی ایران
نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: با تمام توان، دشمن جنایتکار و متجاوز آمریکایی-صهیونیستی را رصد کرده و انتقام خون پاک شهدای سرافراز ناوشکن دنا را به شدیدترین وجه خواهد گرفت.
کد خبر : ۴۳۹۲۰

به گزارش ایران۲۴، نیروی دریایی ارتش، مرکز فرماندهی و کنترل شرارت‌های ارتش آمریکا علیه کشورمان را هدف قرار داد.

روابط عمومی نیروی دریایی ارتش اعلام کرد: ساعاتی قبل و درپی اقدامات تجاوزکارانه، نقض مقررات تنگهٔ هرمز و شرارت علیه شناور‌های تجاری ایرانی در دریای عمان از سوی ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا، نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، به‌محض کشف و شناسایی، «مرکز فرماندهی و کنترل» این شرارت، مستقر در یک فروند ناوشکن آمریکایی که قصد نزدیک‌شدن به آب‌های جمهوری اسلامی ایران در دریای عمان را داشت، هدف قرار داد.

نیروی دریایی ارتش، با تمام توان، دشمن جنایتکار و متجاوز آمریکایی-صهیونیستی را رصد کرده و انتقام خون پاک شهدای سرافراز ناوشکن دنا را به شدیدترین وجه خواهد گرفت و با هرگونه شرارت، در کمترین زمان ممکن برخورد خواهد کرد.

| ارسال نظر